- Сообщения
- 28
- Лайки
- 15
Good evening,
If possible, please take a moment to read the following post.
I’ve noticed something strange on the Scryde server: the RB jewels, which say they give +10% (for example), are actually providing flat stats when you use .whoami. Why is it working like that?Another observation: the Disarm skill of the Berserker seems to have an almost 100% success rate. Every Olympiad match starts with the Berserker going aggressive thanks to Disarm, and the opponent trying to survive while praying not to get disarmed again for 20 seconds.Does that seem normal to you? I’d really like to hear the opinions of other Berserker players — if Disarm didn’t work this way, what kind of different gameplay would you imagine instead?
Добрый вечер,
Пожалуйста, уделите немного внимания следующему сообщению.
Я заметил странную вещь на сервере Scryde: украшения с РБ, которые якобы дают +10%, на самом деле дают плоские статы, если проверить через .whoami. Почему это так работает? Ещё одно наблюдение: скилл Disarm у Берсерка работает почти в 100% случаев. Каждый матч на Олимпиаде начинается с того, что Берсерк идёт в атаку благодаря Disarm, а противник просто пытается выжить и молится, чтобы не получить повторный Disarm в следующие 20 секунд. Вам это кажется нормальным? Хочу услышать мнение других игроков за Берсерка — если бы Disarm не работал так, какой другой стиль игры вы бы себе представляли?
@ame @Guldan @Adutrix
If possible, please take a moment to read the following post.
I’ve noticed something strange on the Scryde server: the RB jewels, which say they give +10% (for example), are actually providing flat stats when you use .whoami. Why is it working like that?Another observation: the Disarm skill of the Berserker seems to have an almost 100% success rate. Every Olympiad match starts with the Berserker going aggressive thanks to Disarm, and the opponent trying to survive while praying not to get disarmed again for 20 seconds.Does that seem normal to you? I’d really like to hear the opinions of other Berserker players — if Disarm didn’t work this way, what kind of different gameplay would you imagine instead?
Добрый вечер,
Пожалуйста, уделите немного внимания следующему сообщению.
Я заметил странную вещь на сервере Scryde: украшения с РБ, которые якобы дают +10%, на самом деле дают плоские статы, если проверить через .whoami. Почему это так работает? Ещё одно наблюдение: скилл Disarm у Берсерка работает почти в 100% случаев. Каждый матч на Олимпиаде начинается с того, что Берсерк идёт в атаку благодаря Disarm, а противник просто пытается выжить и молится, чтобы не получить повторный Disarm в следующие 20 секунд. Вам это кажется нормальным? Хочу услышать мнение других игроков за Берсерка — если бы Disarm не работал так, какой другой стиль игры вы бы себе представляли?
@ame @Guldan @Adutrix
Последнее редактирование: